Huisstijl Citymarketing
Naast de gemeentelijke huisstijl hebben we ook de huisstijl voor Citymarketing. Deze stadsstijl is de visuele vertaling van het merk Utrecht. Dit merk is samen met diverse partners in de stad ontwikkeld.
Elementen
Het merk Utrecht bestaat uit verschillende elementen. Een van deze elementen is de merkpositionering ‘Utrecht inspireert’. De gemeente heeft het beheer van dit merk per 1 januari 2017 overgedragen aan de stichting Utrecht Marketing.

Gemeentelijke huisstijl
Met de gemeentelijke huisstijl willen we de inwoners, bedrijven, politiek en belastingbetalers laten zien dat we als gemeente samenwerken met en voor de stad Utrecht. We zijn hierdoor herkenbaar als afzender. Het gemeentebestuur laat met onze gemeentelijke uitingen aan de inwoners zien hoe en waarom zij het geld aan welke diensten, producten en projecten heeft besteed.

De huisstijl voor citymarketing
De stadsstijl is bedoeld voor alle activiteiten en evenementen in de stad die het merk van de stad Utrecht ondersteunen. Wil je meer weten over citymarketing?
Naar de website van Utrecht Marketing
Vragen
Heb je nog vragen? Neem dan contact op met het huisstijlteam.
- Voor de gemeentelijke stijl: huisstijl@utrecht.nl.
- Voor vragen over het toepassen van de Citymarketing-huisstijl kun je mailen naar m.heijnen@utrecht.nl.