Huisstijl Citymarketing

Naast de gemeentelijke huisstijl hebben we ook de huisstijl voor Citymarketing. Deze stadsstijl is de visuele vertaling van het merk Utrecht. Dit merk is samen met diverse partners in de stad ontwikkeld.

Elementen

Het merk Utrecht bestaat uit verschillende elementen. Een van deze elementen is de merkpositionering ‘Utrecht inspireert’. De gemeente heeft het beheer van dit merk per 1 januari 2017 overgedragen aan de stichting Utrecht Marketing.


Gemeentelijke huisstijl

Met de gemeentelijke huisstijl (informerende stijl, activerende stijl en de projectsamenwerkingsstijl) willen we de inwoners, bedrijven, politiek en belastingbetalers laten zien dat we als gemeente samenwerken met en voor de stad Utrecht. We zijn hierdoor herkenbaar als afzender. Het gemeentebestuur laat met onze gemeentelijke uitingen aan de inwoners zien hoe en waarom zij het geld aan welke diensten, producten en projecten heeft besteed.

De huisstijl voor Citymarketing

De stadsstijl is bedoeld voor alle activiteiten en evenementen in de stad die het merk van de stad Utrecht ondersteunen. Wil je meer weten over Citymarketing? Ga naar de website van Utrecht marketing.

Vragen

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met het huisstijlteam.